Sunday 7 December 2008

Second Advent



Rather suitable with a blue star to a blue day.

3 comments:

Anonymous said...

jag har alltid varit bokmal och lite småtöntig på det viset. Men jag håller med dig, jag föredrar killar som läser.

Bilderna har jag tagit med hjälp av min käre vän Selftimer. Han och jag sammarbetar rätt ofta.

ANNA-LYS said...

________________I Have
_______________Come Here
______________To Wish You
_____________Merry Christmas
____________And Also, A Happy
___________New Year To You For
__________2009... I Hope The New
_________Year Brings You Loads Of
________Happiness And Good Health.
______I Hope You Have A Nice Day On
_____Christmas Day, Filled With Lots Of
____Family Time.....And Of Course Eating
___Lots Of Nice Foods, And Candies. I Hope
__That Santa Is Good To You As Well And He
.Brings You Lots Of Presents On Christmas Day
_______________XXXXXXXX
_______________XXXXXXXX
_______________XXXXXXXX
_______________XXXXXXXX..

dianne said...

Such a pretty star. ♥