Tuesday 1 April 2008

Tisdagstankar

Läste ikväll i en blogg om en kvinna som hela tiden var uppvaktad av män som messade. Vilket lyxproblem att vara så uppmärksammad, visserligen så var det hennes kropp de var ute efter men ändå tycker jag inte att det vore ett oangenämt problem om någon messade mig med diverse förslag..

Kände idag att jag måste köpa något som gör mig glad och då blir det naturligtvis att spana på blocket. En riktig motor ska det naturligtvis vara och ingen vanlig svensson hoj eller någon sån där modern med en massa plastkåpor och krafs.

Det här vore drömmen nu ikväll, en himla massa motor utan något bjäfs. Två stötdämpare bak som i gamla tider och dessa är originalmonterade från Öhlins i Upplands-Väsby, de bästa som går att köpa. Det här är rätta bågen för mig..

http://www.blocket.se/vi/13235767.htm?ca=14_s&last=1

Synd att inte pengarna finns men banken brukar vara glada att få låna ut..

1 comment:

Anonymous said...

Om hon bloggade om detta "problem" ville hon ju bara att omvärlden skulle få veta hur jobbigt hon har det som är snygg och eftertracknad. GÄSP på sånna människor!