Friday 10 April 2009

World in perspective



Ice has melted away sun is shining a perfect morning to go fishing. Some hours gone away just sitting there listening to the spring birds and feeling good in your soul. Not any bite but that doesn't matter.

Lay on my front looking down through the openings between the planking, a mirror of my eyes in the water and a shadow of the bottom it's tricky to focus on both at the same time. Spent a long time playing with that funny focus phenomenon such easy fun you can have in nature :-)

4 comments:

Anonymous said...

Här är du. Men den andra bloggen har jag tappat bort. Kan du inte maila mig?

studentmorsa@hotmail.com

Hoppas allt är bra med dig!

ANNA-LYS said...

That is a very interesting perspective ...

"Prövningar vi möta få,
och vi ofta ej förstå Herrens vägar,
när Han önskar, att vi himlen skola nå."

The Mess said...

Studentmorsa.. du måste blanda ihop mig med någon annan djuping:-) Dåligt med gnista i Min andra blogg..

The Mess said...

Anna-Lys.. Om jag har förstått budskapet rätt så bygger det på att vänta.. då kommer förr eller (troligtvis) senare Arken och plockar upp oss vid busshållplatsen..